Vatten

Jag försöker dricka mer vatten än tidigare (då det knappt blev något alls mellan måltider innan...) Det kan bli allt mellan 1-2 liter per dag, men inte mer.
 För mycket vatten är inte hälsosamt heller.
Ett tips för att det ska bli av att dricka, om man som jag inte vill ha för kallt vatten, är att alltid ha ett glas vatten stående framme på köksbänken, gärna i ett fint glas eller flaska :)
Om man tycker man det är tråkigt med "vanligt vatten" kan man ju smaksätta det med sån essens som finns för "sodastream-vatten", det gör jag ibland men inte alltid, och jag kolsyrar det aldrig, lättare att dricka utan bubblorna tycker jag. Kolsyrat tar jag bara till mat.
Kram, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0