Jag blir helt förundrad

över att det ändå är några som hittar hit trots att jag är helt usel på uppdateringar. Har nu för femtioelfte gången kommit upp på banan efter en rejäl dip i formen, med en viktupgång som följd, en toppnotering (tresiffrig... ) som känns riktigt hemsk. Har varit hemskt stressad och inte mått bra, varit kroniskt förkyld och haft ständiga ursäkter... Tog mig i kragen och bokade tid hos min prenetcoach. Skämdes något alldeles hemskt att jag låtit det gå så långt, men det gick ändå ok att gå dit.  Detta var i mitten av maj. Efter detta kom ett bakslag av väldigt privat karaktär, men har nu tagit mig igenom detta och det ljusnar på flera plan kan man säga :) Har tjuvvägt mig, och har iallafall gått ner drygt tre kg sedan invägningen hos prenet :) Ska dit på måndag för vägning och "mätning" och individuellt samtal.
Ovan nämnda bakslag hindrade min motion, men nu har jag kommit igång. Var på gymet i förrgår, och idag startade dagen med en morgonpromenad i rask takt! Härligt!! Lagom varmt före kl 06, och soligt och underbart vackert!

Peppkramar till er som hittat hit!!
/M



**Why choose failure when success is an option**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0