Det går bättre än jag nånsin väntat mej!!

-det går neråt!!!
Enligt min våg är det nu snart minus 6 kg!  (-1,3 sedan förra vägningen, totalt -5,8!!) Vilket innbär 5 , snart 6, hundralappar i min blommiga ask som får användas vid målgång. Jag belönar mig med en hundralapp för varje tappat kilo, förutom små delmålsbelöningar i form av lyx som fotvård och ansiktsbehandlingar.... som jag aaaldrig annars unnar mej :) Om 4 kg så ska jag på fotvård hade jag tänkt mej :) Närmare målet finns t.ex. belöningar med klipp& färg hos frissa (har aldrig färgat hos frissan förut), manikyr med lack och kanske gelenaglar (har aldrig provat något av det). Har väl aldrig prioriterat mig själv över huvud taget sedan jag blev mamma.... kanske det är dags för lite av det det nu???


Midsommarhelgen har gått toppen! Har motionerat 3 av 3 dagar, jobbat en del, ätit bra, motstått frestelser, ätit gott men lagom och unnat mej välplanerade måttliga godsaker med gott samvete :). Känner mig just idag lite euforisk :)

Peppkramar från
M!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan ! Intressant blogg har du och kul att du gått ner snart 6 kg :) Jag har startat en viktblogg, där jag även skulle uppskatta om fler kunde vara delaktiga. Alltså dela med sig av sina stories o sin resa. så blimedlem där och jag länka till din blogg så fler läsare kan se :) Ju fler desto roligare, mer peppning åt folket :D hugs

2011-07-16 @ 01:49:31
URL: http://bigilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0