Det går iallafall inte uppåt...

ett helt kilo ner sedan sist... på 4 veckor..... totalt nästan 7 sedan i mitten av maj. Snart 700 kr i min låda. Hade hoppats och trott att det skulle vara mera vid det här laget, men ibland kommer livet emellan. Men 6,8 kg är ju inte dåligt, snittet blir ändå 0,7 kg/v enligt excel-programmet som jag hittade på www.56kilo.se , och det är ju inte alls dåligt! ...försöker jag intala mig själv, och peppa mig till att komma igång igen. Jag som skulle vara så duktig under semestern, banta och motionera... nu är semestern snart slut och facit blir knappt ingenting. Besviken på mig själv. Känns som att inget händer även om jag försöker... Kanske går det bättre när vardagen och strukturen kommer tillbaka??

Kram från en lite lessen M

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Var inte besviken, du har ju faktiskt gått ner alla de där kilona! Och att inte gå upp under semstern tycker då jag är en bedrift. Så var stolt och glad istället.

2011-07-28 @ 08:20:50
URL: http://kilonparymmen.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Hej M,

Jag har skrivit till dig innan för jag skulle vilja ge dig ett litet kosttips på en ny produkt inom viktkontroll. Är du intresserad kan du väl maila mig på [email protected].

Lycka till med viktnedgången, tycker du är grymt duktig.

/Josefin

2011-08-15 @ 15:50:45
Postat av: Anonym

man klarar det om man vill. du är jätte duktig som gått ner i vikt, det är många som ger upp innan dom ens gått ner 0,5 kg. kämpa på tjejen!

2011-11-25 @ 07:31:43
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0