VIKTVÄKTARNA

Nästa vecka blir det en nystart (igen tänker du säkert...), med Viktväktarna denna gång. Före barnen gick jag där, och det fungerade för mig då, jag gick ner de 15 kg jag behövde gå ner. I snitt ca 5 hg per vecka. Jag ska ge det en chans igen, för inget annat verkar hålla i längden för míg tydligtvis.  Väger alldeles hemskt mycket nu. MÅSTE ta fast detta NU. Skulle behöva stöttning, men har ont om vänner som är i liknande situation och verkligen kan FÖTRSTÅ.

Om det är någon som läser detta, som är i liknande sits, hör av dej! Kanske vi kan stötta varann??



/M

Hellre nästan rätt än helt fel


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag sitter i samma båt. Försöker och kämpar och har mig för att tappa dessa förbannade kilo som vägrar släppa taget.

Du fixar det!

2011-02-10 @ 11:29:10
URL: http://tiratiora.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Hejsan! Hamnade på din blogg av en slump. Jag är i samma sits som dig. Jag behöver verkligen gå ner i vikt! Men jag hittar inte riktigt inspirationen. Det vore ju toppen om man kunde hjälpa varandra! Maila mig gärna :)

Mvh Amanda

2011-04-05 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0