Toppentips för latteälskare :)

eller om man bara som jag gillar smaksatt kaffe med lite mjölk i :)
De smaksättningar som finns för kaffe är ju faktiskt sockerlösningar, och kanske inte helrätt i MIN kamp... men jag har sedan en tid upptäckt Dr Oetkers smaksättare som väl egentligen är för bakning, men jag gillar två av dem skarpt i mitt kaffe ; Mandelarom (påminner om Amaretto) och Vaniljarom. Vill man ha lite sött så finns ju valfritt sötningsmedel att ta till, men det behövs egentligen inte, inte för mej iallafall.  Om jag dessutom dricker detta goda kaffe i min underbara lattemugg från Sagaform, så blir det extra gott :)
Och nej, jag är inte sponsrad alls, ville bara dela med mej av detta tips`;)



/M

**Why choose failure when success is an option**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0