Nystartat!

Känns helt ok att ha startat nu.  Var på VV, som sagt, och fick lite nytt material, och en bra liten pärm att samla de häften man får. Vägningen var deprimerande, som väntat, men det känns bra att prova VV, som ju faktiskt har fungerat för mig förr. Önskar dock att jag kände mig MER taggad. Känner mig just nu mer uppgiven än peppad.
Försöker kolla runt lite "online" på VV, och bekanta mig med sidan och propointsen. Chcklistan finns både på papper och "online", mycket bra!

Köpte en ny tidning från MåBra på hemvägen; En mattidning där alla recept är propointsberäknade! Kul med matinspiration! Ser definitivt lovande ut ;) Det gäller ju nu bara att hitta recept som resten av familjen vill äta... jag tänker INTE stå och laga dubbla maträtter...

/M


      

Kommentarer
Postat av: anna-maria

Hej!

trillade in av en slump hos dig, och fastnade i dina propoints :)

Jag blev inspirerad, vet ju att det funkar fint, så tog fram mina pärmar igen.

Ska bli kul att läsa hur det går för dig :)



Trevlig söndag!

2011-02-27 @ 09:28:22
URL: http://nyamal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0