Målvikten

Om någon undrar över min räknare längst upp på sidan; varför det är längre till mål plötsligen, så är det inte för att vikten plötsligen ökat, utan för att jag har ändrat min tänkta målvikt, har justerat den neråt! Jag skulle vara lagom smal, abslout inte mager med den vikten. Den vikten... vore drömmen, men visst skulle jag vara nöjd även om kropp och knopp trivs bäst vid den ursprungliga målvikten som var 3 kg högre!

Förra gången jag var med i VV så var målvikten samma som den ursprungliga målvikten... så det kanske EGENTLIGEN är dit jag ska sikta... Vi får se vad de säger när jag går dit nästa vecka!

/M

Kommentarer
Postat av: Angelica

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 15:41:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0