Igår

var ingen toppendag. Superstressad kände jag mig, och ett av mina stora problem är just stressätning. Det har varit mitt sätt att hantera stressen; urdumt, jag vet! Höll mig ändå inom pointsen, som tur var, använde visserligen några av veckobonusen, men...  Måste försöka hitta andra strategier för stresshantering än mat... annars kommer jag ALDRIG att gå ner i vikt! Hjålp emottages tacksamt!

Nåja, idag är en ny dag. Fyller i chcklistan via nätet, försöker vara helt ärlig och inte underskatta mängderna, väger det jag ska äta (när jag är hemma...) Dricker duktigt, särskilt hemma då jag har mina goda smaksättningar för vattnet (se tidigare inlägg om Aquapoti) och njuter av mitt goda kaffe i favoritmuggen :)


Kommentarer
Postat av: TFTT

Idag har du en ny chans att göra bra ifrån dig! glöm gårdagens stress och tänk framåt. det är bara det vi har framför oss som vi kan kontrollera. Det som var igår var igår och kommer så ALLTID att förbli!



Ha en bra dag!

2011-02-24 @ 09:23:24
URL: http://tofacethetruth.blogg.se/
Postat av: moa

Hej



Hittade din blogg då jag sökte runt efter bloggar om viktminskning. Hoppas på lite sällskap och en hållhake så jag inte släpper taget om min viktresa. Lycka till med din resa!

2011-02-28 @ 17:42:52
URL: http://moaommoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0