En vecka med VV

Vägningen efter en vecka som varit lite sisådär visade på -1,9 kg! Åt nog för mycket i helgen när jag var bortrest.. men tydligen måste det ju ha fått plats inom veckobonusen ändå :) Så nu får jag lägga ner 200 kr i lådan! Känns peppande att fortsätta nu! Visst, det blir säkerligen mindre minus nästa vecka, det är alltid mest vecka 1, men jag är nu inställd på att detta ska få ta tid, jag vill hänga med i förändringarna rent mentalt också!
Nu ska jag sätta mig och läsa igenom det nya materialet jag fick!

Peppkram till er som hittat hit!
/M


**Why choose failure when success is an option**



Kommentarer
Postat av: TFTT

Ser att vi har samma mål!

Vill du följa min resa?

2011-02-23 @ 23:05:26
URL: http://tofacethetruth.blogg.se/
Postat av: Joakim Törnvi

Hej, Gillar citat i slutet av inlägget. Jag har gjort en hemsida och håller på att starta ett projekt i malmö med ungeför det målet, varför välja samma gamla vana med skräp mat och ingen motion när man kan välja det bättre alternativet och må bra. Det enda problemet är att jag behöver lite hjälp att publicera mitt projekt för att få tag i mina medlemmar, undrar bara om det finns någon chans att du kan göra lite reklam? Vet ju inte var du bor men gissar på att du har läsare från Sveriges alla hörn. Du kan ju gå in och läsa på hemsidan och höra av dig Http://SnartIHalsa.n.nu [email protected]

2011-03-27 @ 21:56:46
URL: http://www.snartihalsa.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0