Mår inte bra.

Ingen energi, blir lätt både ledsen och irriterad. Men det visar jag inte på jobbet =än mer spänd, utmattad när jag kommer hem. Det kostar på att hålla uppe fasaden. alltid ska man vara så himla duktig och glad.
Var till läkare ang mina magproblem. Berättade lite om hur jag mår. Dennes lösing: Gå ner i tid. (Doktorn förstod mig inte alls).  Men det kostar ju. Inte läge just nu.  Mer tid hemma med barnen gör mig inte mer avspänd. Tvärtom, (nästan). Trots är bara förnamnet, och 90 ggr mer mot mig än mot sambon. Känner mig som en urusel mamma. Vill vara glad och psitiv och påhittig med oändligt tålamod. Hur gör alla andra???????????????????????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0