Fortsätter framgångarna :)

...eller nedgångarna kanske man ska säga ;) Har nu tjuvvägt mej igen, (det är inte förrrän om 1½ vecka jag ska väga mej på riktigt hos min Prenet-coach) och det ser helt ok ut ! Har gått ner nästan 6 kg ser det ut som! Snart får jag lägga i 100 kr till i min lilla låda! 500 ligger där redan!

Kände mig enormt duktig igår på jobbet, när en arbetskamrat som avslutat ett vikariat bjöd på världens fika, alla gav i princip stående ovationer. Jag klarade av att inte ens ta en liten smakbit! Hade jag smakat hade jag säkert tagit en hel stor bit till slut, och det hade inte riktigt passat in i planeringen, för jag försöker köra med en "utsvävningsdag" per vecka, äter lite friare på lördagar, men inom vissa gränser ändå...
Tillåter mej liiite godis då, men bara en av varje (eller möjligen 2) av de godisar som jag verkligen tycker om! Inget slentrianätande, utan äta medvetet och njuta av de få jag verkligen VILL ha, helt utan den där känslan man kan få efter lite frosseri "varför åt jag det där", och känslan av misslyckande.

Kram från M   <3

*******

"Hellre nästan rätt än helt fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0