Bia-mätning

gjord... jag har inte gått ner så mycket som jag hoppats, men min coach tyckte absolut att jag skulle vara nöjd med de 3 kg som försvunnit under sommaren, för det är mestadels fett som försvunnit, det har varit semester och allt vad det innebär och vikten har ändå minskat totalt sett. Dessutom; och detta är det viktigaste av allt; så har jag kommit igång bra med träningen! 3-6 dagar per vecka har det blivit, och målet nu efter ledigheten är att träna minst 3 ggr/vecka!
Känner mig peppad att kämpa på nu, och kör med "Prenet GO" i två dagar nu, för att sedan fortsätta med Prenet BAS kombinerat med ett par små mellanmål och en vanlig måltid enligt en tallriksmodell. Om 3 veckor är det dags för nästa mätning!




Här ser ni en exempelbild på hur ett diagram från bia-mätningen kan se ut. Man mäter vätska och den fettfria massan, och utifrån detta räknas fettprocenten ut. Fanstastiskt kul att kunna följa minskningen på det här sättet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0