Snart har en vecka gått

sedan jag ändrade taktik. Och det har nog faktiskt gått ganska bra. Jag har nog kört en lite egen variant, men jag tror det har gett lite resultat ändå, det ska bli spännande att kliva upp på vågen imorgon!

Ett par gånger har jag fått återfall, som till exempel igår kväll när barnens rester från kvällen låg uppe i skåpet, då åt jag någon näve med kinapuffar... men idag är jag på banan igen! Börjar dagen med en kopp kaffe med lite grädde och ekologiskt vaniljpulver i (ej vaniljsocker). Detta i äntan på att sambon ska vakna, så vi får ha lite familjefika så här på söndagen. Fast jag ska äta min standardfrukost son de flesta dagar denna vecka, bara med skillnaden att jag ska ha i lite hallon också. Ett par msk keso, ett par msk kesella och en skvätt fil för att tunna ut, och så i med ett par msk av min hemmagjorda flingblandning.  Blir nog extra gott med hallon :)

Ha en fin dag!
/M


*Hellre nästan rätt än helt fel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0